ماں ہر بچے کے لیے ایک بہت ہی خاص اور اہم شخصیت ہوتی ہے۔ وہ کسی کے لیے بھی خدا کا سب سے قیمتی تحفہ ہے۔ بچہ صرف اس کی وجہ سے دنیا دیکھ سکتا ہے۔ وہ اپنے بچے کی دوست، والدین، رہنما اور استاد ہے۔ وہ پورے خاندان کی دیکھ بھال کرتی ہے اور ایک گھر کو ایک خوبصورت گھر میں بدل دیتی ہے۔ وہ اپنے بچوں کی بہت دیکھ بھال، شفقت اور محبت سے پرورش کرتی ہے۔ وہ اپنی موجودگی اور مسکراہٹ سے ہمارے گھروں کو منور کرتی ہے۔ ماں کا لفظ خود ہمارے اندر جذبات لاتا ہے اور ہر بچہ اپنی ماؤں سے بہت جذباتی طور پر جڑا ہوتا ہے۔



 


میرے لیے میری ماں اس دنیا میں محبت، دیانت، سچائی اور شفقت کی علامت ہے۔ میری ماں میرے لیے ایک تحریک ہے۔ وہ ایک حیرت انگیز عورت ہے۔ وہ وہ عورت ہے جس کی میں سب سے زیادہ تعریف کرتا ہوں۔ میں اپنے دن کا آغاز اپنی ماں کی مسکراہٹ سے کرتا ہوں۔ وہ ہر صبح، ہر ایک دن بیدار ہونے والی پہلی خاتون ہے۔ وہ اپنے دن کا آغاز صبح پانچ بجے ہمارے پالتو جانوروں کو سیر کے لیے لے کر کرتی ہے۔ اس کے بعد وہ مجھے اور میرے بھائی کو جگاتی ہے اور ہمیں اسکول کے لیے تیار کرتی ہے۔ وہ ہر روز مختلف مینو کے ساتھ ہمارے لنچ بکس کی دیکھ بھال کرتی ہے۔ وہ ہمیں بس اسٹاپ پر ڈراپ کرتی ہے۔ اس کا ہلتا ہوا ہاتھ ہمیں یقین دلاتا ہے کہ وہ ہمارے لیے ہمیشہ موجود ہے چاہے کچھ بھی ہو۔ وہ ہماری پڑھائی اور اسائنمنٹس میں ہماری مدد کرتی ہے۔ جب ہم بیمار پڑتے ہیں تو میری والدہ ہی راتیں بے خواب گزارتی ہیں۔ وہ ہمیشہ ہماری تعلیم، صحت اور خوشی کے بارے میں بہت فکر مند رہتی ہے۔ وہ ہر لمحہ ہمارے کردار کی تعریف کرتی ہے۔ وہ اپنی ضروریات پر بھی سمجھوتہ کرتی ہے اور اس بات کو یقینی بناتی ہے کہ ہماری ضروریات کا پہلے خیال رکھا جائے۔ وہ ہمیشہ زندگی میں صحیح کام کرنے اور صحیح سمت کا انتخاب کرنے میں ہماری رہنمائی کرتی ہے۔ وہ ہمیں ہر وقت آرام دہ محسوس کرنے کے لیے ہر ممکن کوشش کرتی ہے۔ وہ ہماری بہترین دوست ہے۔ ہم اپنے تمام راز اس کے ساتھ بانٹ سکتے ہیں اور جب بھی ہم خطرے میں پڑتے ہیں تو ہم جانتے ہیں کہ ہماری ماں ہمیں کوئی نہ کوئی حل بتائے گی۔ کئی بار، وہ خود بچہ بن جاتی ہے اور ہمارے ساتھ بھرپور لطف اندوز ہوتی ہے جیسے فلموں کے لیے باہر جانا، شاپنگ کرنا اور لڈو، تاش وغیرہ کھیلنا۔


 


میری ماں نہ صرف ہمارا خیال رکھتی ہے بلکہ ہمارے والد اور دادا دادی کا بھی خیال رکھتی ہے۔ وہ ہمارے والد کے لیے طاقت کا ستون ہے۔ وہ وہی ہے جو ہمارے تمام رشتہ داروں کے درمیان مضبوط بندھن پیدا کرتی ہے۔ وہ ہمیشہ میرے دادا دادی کی تمام ضروریات اور ضروریات کو پورا کرتی ہے۔ جب بھی ہمارے پڑوسیوں اور دوستوں نے مدد کے لیے اس سے رابطہ کیا تو وہ کبھی پیچھے نہیں ہٹی۔ وہ ہمارے معاشرے کی بہتری کے لیے کمیونٹی کے کام کے لیے رضاکارانہ طور پر مدد کرتی ہے۔


وہ ایک بار بھی شکایت کیے بغیر گھر کے ہر کام کا خیال رکھتی ہے۔ وہ ساتھ ساتھ کھانے کا کاروبار بھی چلاتی ہے۔ اس کے پاس گھر اور کاروبار دونوں کو سنبھالنے کے لئے انتھک صلاحیت ہے۔ وہ کاروبار اور گھر دونوں میں روزمرہ کے چیلنجوں اور رکاوٹوں پر قابو پانے کے لیے بے پناہ جذباتی اور جسمانی طاقت رکھتی ہے۔ کبھی کبھی مجھے حیرت ہوتی ہے کہ وہ ایک ہی وقت میں سب کچھ کیسے سنبھالتی ہے۔ وہ ملٹی ٹاسکنگ میں بہت اچھی ہے اور وہ اسے بے عیب طریقے سے کرتی ہے۔


 


اس کے مثبت رویے اور مہارتوں نے مشکل وقت میں پرسکون رہنے کے لیے میری طاقت کو وسیع کیا ہے۔ میں اس کی طرح بننے کی خواہش رکھتا ہوں اور اس کی تمام خوبیوں کو جنم دیتا ہوں۔



ایک ماں ماں فطرت کی طرح ہے جو بدلے میں ہمیشہ بغیر کسی توقع کے غیر مشروط دیتی ہے۔ کسی کے لیے زندہ الہام بننا آسان نہیں ہے اور ایسا کرنے کے لیے مثبت، حکمت، یقین اور جوش سے بھرپور زندگی کی ضرورت ہوتی ہے۔ ماں محض ایک لفظ نہیں ہے۔ یہ اپنے آپ میں ایک پوری کائنات ہے۔ وہ واقعی ہر ایک کی زندگی میں سب سے اہم شخص ہے۔



ماں - مصیبت کی ساتھی

میری والدہ زندگی کے اتار چڑھاو کے دوران میرے ساتھ رہنے کے لیے ایک مستقل الہام کا ذریعہ رہی ہیں۔ جب بھی مجھے کوئی مشکل پیش آتی یا میرے والد نے مجھے ڈانٹا تو میں اپنی ماں کے پاس بھاگا کیونکہ وہ ہی مجھے بچا سکتی تھیں۔ وہ ہمیشہ میرے لیے موجود تھی، چاہے یہ ہوم ورک کی معمولی مشکل ہو یا کوئی بڑا مسئلہ۔ جب میں اندھیرے سے ڈرتا تھا، تو وہ میری روشنی بن جاتی تھی، اس میں میری رہنمائی کرتی تھی۔ وہ اکثر میری دیکھ بھال میں بے خواب راتیں گزارتی ہے جب میری طبیعت خراب ہوتی ہے یا دن خراب ہوتا ہے۔ وہ بھی میرا سر اپنی گود میں رکھے یہاں تک کہ اگر میں رات کو سو نہیں پاتا تو میں سو جاتا۔ سب سے بڑھ کر، اندھیرے کے لمحات میں بھی، وہ کبھی میرا ساتھ نہیں چھوڑتی۔ میری ماں ایک استاد ہے، ایک سپر ہیرو ہے، اور میری سب سے اچھی دوست سب ایک میں شامل ہیں۔ وہ میری تعلیم کی بنیاد ہے اور اس نے میری صلاحیتوں اور صلاحیتوں کو نکھارنے میں میری مدد کی ہے۔



ہر ماں اپنے بچوں کی نظر میں منفرد ہوتی ہے۔ وہ ایک بہترین استاد، ایک بہترین دوست اور سخت والدین ہیں۔ وہ پورے گھر کی ضروریات کا بھی خیال رکھتی ہے۔ صرف ایک ہی ہستی ہے جو ہم سے اپنی ماں سے زیادہ پیار کرتی ہے اور وہ خدا ہے۔ نہ صرف میری ماں کے لیے بلکہ ہر اس عورت کے لیے جو اپنی زندگی اپنے خاندان کے لیے وقف کر دیتی ہے، کھڑے ہو کر تعریف کی مستحق ہے۔